Art. 121. - Ustawa o cudzoziemcach

Obowiązek zawiadomienia o utracie pracy

    Cudzoziemiec przebywający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie zezwolenia na pobyt czasowy i pracę zawiadamia pisemnie wojewodę, który udzielił tego zezwolenia, w terminie 15 dni roboczych, o utracie pracy u któregokolwiek z podmiotów powierzających wykonywanie pracy, wymienionych w zezwoleniu.
    Jeżeli zezwolenia na pobyt czasowy i pracę udzielił Szef Urzędu w drugiej instancji, zawiadomienie, o którym mowa w ust. 1, kieruje się do wojewody, który orzekał w sprawie udzielenia zezwolenia na pobyt czasowy i pracę w pierwszej instancji.
    Obowiązek zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, uważa się za spełniony, jeżeli cudzoziemiec w terminie 15 dni roboczych złożył wniosek o zmianę zezwolenia na pobyt czasowy i pracę, o którym mowa w art. 120 zmiana zezwolenia na pobyt czasowy i pracę ust. 1 pkt 1.

Wypełniony dokument, najlepiej wydrukować w 2 egzemplarzach i po podpisaniu (czytelnie imię i nazwisko) wysłać na adres Urzędu Wojewódzkiego, który wydał Zezwolenie na pobyt czasowy i pracę. Dokument wysłać poprzez punk Poczty Polskiej za potwierdzeniem nadania.

potwierdzenie nadania listu poleconego